onsdag 8 november 2017

Veckans mat...

Ny vecka igen och då en vanlig sådan, inga direkta större förändringar så som förra veckan då när vi var till Riga några dagar. Mer om det i ett annat inlägg, men kan säga redan nu att jag rekommenderar staden.
Hoppas jag kan säga samma om lördagens middag, det receptet får ni på bild nedanför "Veckans mat".

Måndag: Fiskgratäng med teriyakisås.
Tisdag: Morotssoppa
Onsdag: Rester
Torsdag: Potatisbullar
Fredag: Tacos
Lördag: Lammstek med ädelost, grönkål och granatäpplekärnor
Söndag: Kyckling med nudlar


2 kommentarer:

znogge sa...

Mitt kusinbarn pluggar till läkare i Riga och trivs mycket bra så jag har bara hört gott om staden. Lammstek däremot tackar jag nej till. Det går bara inte...

Kram och trevlig helg!

Semester & Mat sa...

Var lite skeptiskt ett tag om hur maten skulle bli igår, men den vart faktiskt bättre än vad jag trodde under matlagningens gång och alla åt :)
Kram