tisdag 7 mars 2017

Kreta, Hersonissos (maj 2011)...

































Den här resan kommer alltid ha ett speciellt minne för mig, det var när jag och min mamma reste tillsammans efter min mormors död.
Var också på den resan jag upptäckte ett ställe som jag tagit med familjen på de andra två gångerna efteråt vi besökt Hersonissos, nämligen Aquaworld Aquarium & Reptile Rescue Centre (länk). Verkligen värt ett besök eller fler när man besöker Hersonissos, om man är intresserad av leguaner och tigerpytonormar vill säga. Man får ha ormarna kring halsen om man vill, samtidigt som ödlor och sköldpaddor går längs en fötter.
Vi bodde på Mediterraneo (länk), ett väldigt bra hotell med all inclusive. Har sedan bott där två gånger till med familjen. Trivsamt hotell med riktigt bra all inclusive, stor variation bland rätterna och fräscht.

Inga kommentarer: