torsdag 17 januari 2019

En dröm jag har...

Alla drömmer väl om någonting här i livet, vissa saker är större och vissa saker är mindre.
Min dröm är att få spridning på den här sidan, eftersom det här är mina två största intressen i livet. Vore väldigt roligt att få skriva t ex "Veckans mat" åt någon tidning eller sajt på nätet, mattips ifrån en helt vanlig familj som inte drar sig för att ta tillvara på resterna och försöker äta på ett sunt sätt. Vegetariskt 1-2 gånger i veckan, fisk en gång i veckan och framförallt dra ner på köttkonsumtionen. Till vardags har vi redan dragit ner på köttmängden på tallriken, försöker ha ett bra komplement till och lastar på mer grönsaker. Nästan lite så som man kan läsa i dagens Aftonbladet (länk).

Så om ni tycker om min blogg/instagramsida så hjälp mig gärna med det här, dela i sociala medier och tipsa era bekanta ❤

Inga kommentarer: