onsdag 19 april 2017

Go morgon...


























Dagens viktigaste mål sägs det och jag kan bara hålla med, förstår mig inte alls på de som inte äter frukost men vi alla är ju olika i samhället och tur är väl det i många sammanhang.
Denna bild tog jag på vår vistelse i Sundsvall helgen som var, då vi bodde på Clarion Collection Hotel Grand (länk) vilket är ett hotell vi gärna återkommer till när vi är i den staden.
Inte långt kvar nu till nästa hotellvistelse, redan nästa fredag åker jag och sonen mot Stockholm för att möta upp sambon som varit på utbildning igen sedan så blir vi i Stockholm till måndagen då det är röd dag. Planerat att träffa vänner, besöka Vasamuseet (länk) och passa på att klippa mig hos Björn Axen (länk) som jag brukar göra när vi är där.
Har bokat Quality Hotel Nacka (länk), passar bra med tanke på vart vi ska och att de har fri parkering. Har dessutom kört bil dit förut, så det lär gå bra att hitta dit också vilket annars kan vara lite svårt i Stockholm tycker jag. Men kollar ändå på andra hotell nu tiden innan, ifall något bättre dyker upp, att man aldrig kan bestämma sig...

Inga kommentarer: